Nystart!

Hallå!

Ja det har varit en tuff höst för KHC, det har varit extremt oflyt med skador och mig vetandes har vi inte kunnat ställa upp med komplett lag en enda match än denna säsong. Somliga spelare är på väg tillbaka från skador medan andra fortfarande ej är tillgängliga för spel. Personligen får jag ett mer konkret besked i slutet av november hur läget är med mitt finger, men i dagsläget är det sagt att det inte blir spel före jul.

Med detta sagt har det nu blivit dags för en nystart, vi får inrikta oss på spel i fortsättningsserien den här säsongen med målet inriktat på att gå den så kallade bakvägen till kvalserien.

Det har anslutit två spelare till laget, dels Tim Karlsson, forward från Alvesta som till vardags jobbar på Öland och dels backen Andreas Larsson, senast i Wettern men som nu studerar här i Kalmar. Vi hälsar dessa två hjärtligt välkomna.

Ikväll är det dags för en liten lagkväll som bland annat kommer innefatta lasergame och bankörning i segway. Vi ser fram emot en trevlig kväll men den stora frågan är väl om Allgren har med sig sin obligatoriska "Jacob får följa med-lapp" från sin mamma ;)

Nystart har det även varit i plugget och den avslutande c- uppsatsen börjar anta skepnad, endast tio veckor återstår nu av skolan innan man kan titulera sig som lärare. Jag tycker det är dags att få igång intresset kring den här bloggen på allvar igen, vilket innebär att det måste komma fler inlägg från min sida.. Men har DU några idéer eller tankar kring vad som kan skrivas här på bloggen är jag tacksam till förslag!

Ha det!
/Danne

Kommentarer
Postat av: Johan W

O Junisarna spöade skiten ur 90-grabbarna i Lasergamet hörde jag.

2012-11-15 @ 13:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0