Ny serie, nya möjligheter! Intervju med Kovalonok

Hallå!
Kung Bore har intagit hela Sverige med sitt iskalla grepp och en ny årstid är här. Ny serie väntar oss nu i form av fortsättningsserien, något som vi givetvis inte är helt nöjda med.
 
Viktor Kovalonok säger så här om grundserien:
Målet med årets grundserie var givetvis alltrean, något vi misslyckas med då vi helt enkelt inte räckte till. Detta på grund av flera olika omständigheter men nu gäller det bara att ta nya tag. Åseda vinner serien rättvist som seriens bästa lag sedan efter dessa var serien förhållandevis ganska jämn.
För vår del gäller det nu att ladda om batterierna och vi ska försöka placera oss så högt upp som möjligt! Fortsättningsserien kunde ej ha börjat på ett bättre sett med mål efter redan åtta (!) sekunder och vinst med 5-2 hemma i Iffe-hallen mot Lenhovda. Vi behärskade matchen från början till slut. Nu blickar vi fram emot kommande matcher.
För övrigt kan jag personligen tillägga att det var riktigt kul att se Jacob ”Svesse” Svensson göra en match som dessvärre bara resulterar i ett gästspel då Svensson blir otillgänglig för spel de närmaste månaderna på grund av operation.
Jag skulle vilja passa på att rekommendera er alla att kontakta Sebbe ”Pumba” Pettersson ifall du behöver komma in på någon klubb/konser/evenemang av alla slag, han ska vara grym på att i alla fall känna dem som känner dem som kommer in på de coola klubbarna…
Avslutningsvis kan jag bara beklaga frånvaron av inlägg här på bloggen, vilket beror på mitt pågående examensarbete som tar mycket mer tid och kraft en vad jag trodde, men snart är det klart och man blir klar lärare i slutet av januari (om du vet något om jobb, hör av dig!).
Ha det!
/Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0