Hockeyakademi = vinst!

Hallå!

Med stor risk för att få köra en hel del extra under kvällens fyspass kan jag ändå inte låta bli att undanhålla dagens resultat i spelet på hockeyakademin idag. Det hela slutade med vinst för mitt och Viktors lag (från 99:orna), mot Henkes lag. En jämn tillsltällning som slutade med 8-7 seger.

Ikväll är det dags att kora en ny "veckans Miss" och vi får se ifall Christoffer "Hoffa" Carlsson ska ta revansch och stänka dit någon puck lika distinkt som han gjorde under gårdagens match. 

Om jag inte missminner mig helt så har jag här på bloggen nämnt att jag är ett Manchester United fan och igår var ju ingen höjdare. Tur då att man bor i en så omtänksam korridor som hade ritat en fin teckning om gårdagens match... Sånt värmer alltid.

Dagens youtubeklipp handlar om en riktig hjälte, som spelade med de tuffaste av de tuffa i Philly när det spelades old school hockey.. Jag pratar om Ron Hextall.  Håll till godo!
http://www.youtube.com/watch?v=Z8_wrJpRDaU 

Ha det!
/#24

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0