Gameday!

Hallå!

 

Idag är det gameday borta mot Linné och just nu sitter vi på bussen och kikar på Offside, en go rulle det!

 

I fredags var det ett gammalt bekant ansikte som tränade med oss, Lasse ”Togge” Thorén var med och lirade och han såg oförskämt bra ut i kassen. Men så tränar ju Togge en hel del crossfit, inget för mjukostar det!

 

På fredagar brukar ju saker och ting kännas lite festligt och lite fredagsfika hade ju varit på sin plats snart. Jag tror jag talar för hela laget när jag säger att vi alla gärna vill fira Svenssons födelsedag, man fyller ju bara 21 en gång i livet. Någon tårta har vi fortfarande inte sett röken av, men Svensson kanske har haft tankarna på annat håll? Hela laget följer Svenssons facebookuppdateringar med spänning!

 

Fredagens youtube klipp har både fått ros och ris. Den negativa kritiken har framförallt kommit ifrån coach Henke, så jag hade tänkt att han skulle få förmånen att länka något klipp idag. Men då är det ju en förutsättning att man åker med i spelarbussen.. men det var ju världspremiär på Tintin i fredags, Henke missar väl aldrig en bio?

 

Dagens youtube klipp, har jag hämtat från en av KHKs hemmamatcher, man kan säga mycket om KHK, men ett bra intro har de.. kika gärna här: http://www.youtube.com/watch?v=diPujh7kgPk&feature=relmfu 

Ha det!
/Danne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0