Gameday!

Äntligen!


Äntligen är det dags för hemmapremiär i IFFE- hallen. Matchen börjar kl.19.00, och det ska bli mycket kul att få spela inför hemmapubliken. Har även hört att ståplatsläktaren är på plats, så vi hoppas att Wildcats öser på ikväll.


Det kommer (förhoppningsvis) vara lite nya inslag i årets intro om jag har förstått det hela rätt, vilket vi alla ser fram emot. Mest spännande ska det bli att se vilka låtar den grymme dj:n Stenberg har fixat ihop till dels uppvärmningen, men även intro samt line- up. Tror att vi kommer få höra några sköna låtar, och det har varit mycket snack om Martin Gustafssons låtval..


För övrigt är det så vill jag passa på att gratulera en gammal lagkamrat från Karlskrona som numer spelar i Malmö Redhawks. Jag pratar om Pathrik Westerholm som lyckats komma med i juniorlandslaget, stort!


Men nu laddar i vart fall jag upp med lite skön musik hemma i studentlyan:

http://www.youtube.com/watch?v=R2zYW9vBqxA 


Vi syns i hallen!
/Danne 


Kommentarer
Postat av: wildcats support

Yes nu kör vi grabbar Kalmar Hockey!!!!

2011-10-20 @ 17:54:49
Postat av: Kalmar supp

Härlig seger i iffe-hallen igår o skönt att det ändå var så pass "Många" som hade sökt sig till iffe hallen för att se smålands stolthet ifkhc sopa mattan med skogspacket Lenhovda. Fortsätt så här nu grabbar så fixar ni det här så lovar vi att vi på läktarn sköter vårt jobb ;) PS: Danne du får uppdatera bloggen lite oftare ett inlägg varje dag hade varit kul ;)

2011-10-21 @ 18:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0