Fredag!

Hallå!

Ikväll är det sista genrepet inför en ny tuff utmaning då vi ställs mot Linné på bortaplan. Det enda som gäller nu är att göra en bra träning med bra fart och fokus i allt vi gör.

Denna vekan som snart är tillända har varit ganska vanlig och dessvärre har jag inte så mycket skvaller att komma med idag.. Men jag har fått reda på att vår alldeles egna lilla kock Emanuel "Manfred" Berglund håller på med ett projektarbete där han och några kompisar ska hitta på nya glassmaker. Givetvis har jag anmält mig som frivillig! Gratis är gott...


I onsdags skulle jag och lillebror Oliver byta däck på våra cyklar. Men det märktes mycket snabbt att verken Oliver eller jag själv hade en aning om vad vi sysslade med när vi skulle sätta på Olivers bakdäck igen.. Efter en och en halv timmas slit gav vi upp och beslutade oss för att lämna in cykeln till en verkstad istället. Frågan man måste ställa sig i detta fall är väl knappast om vi har tummen mitt i handen, utan om vi överhuvudtaget har någon tumme? 

Dagens youtubeklipp handlar om en riktigt stor hockeyspelare. Mannen som fick den då sovande hockeytown till liv igen. Under tre decenier spelade han för en och samma klubb, största delen som lagkapten. Jag pratar om Steve Yzerman. Håll till godo!
http://www.youtube.com/watch?v=SA7gfd9CqA4 

Trevlig helg!
/Danne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0