Segertåget som spårade ur..

Hallå!

Det blev aldrig någon tionde raka seger för Kalmars grabbar i gårdagens bortamatch mot Ljungby. Slutresultatet skrevs till 9-3 i en match där vi stundtals kommer ifrån våra grunder en hel del. Finns inte särskilt mycket mer att säga om denna match där Ljungby är det hetare laget. Lite tråkiga nyheter är att Richard Sjöbäck åkte på en skada och några sjukvårdare fanns inte att tillgå, känns mycket märkligt och mindre lustigt att detta inte fanns på plats och Sjöbäck fick vänta på ambulanspersonal innan hjälp kom..

Idag har KHK 10-års jubileum och detta kommer firas stort under hela dagen med olika aktiviteter och som kronan på verket avslutas dagen med derby ute i TAK mot Mörrum. KHK kommer att spela i ett speciellt matchställ och just i skrivande stund laddar jag ned KHKs nya app på min Iphone. Känns rätt proffsigt må jag säga. Eller är det bara ett popcornlag? välj själva..

Personligen styr jag nu skutan mot Stockholm och vi får se vad huvudstaden bjuder på för äventyr denna gång.

Imorgon är det återigen V75 och jag ska försöka få ur lillebror Oliver vilka hästar som gör oss rika denna gång ;)
Trevlig helg!

/Danne


Kommentarer
Postat av: Anonym

popcornlag, helt klart.

2011-11-25 @ 12:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0