Sälen

Hallå!

Efter att ha spenderat en vecka hemma i staun så har jag nu styrt kosan mot sälen, kläppen. Ser fram emot en vecka med mycket go skidåkning:)

Det spelades ju en match mellan KHKs team 91 och 89. Ett mycket kul initiativ och en lyckad dag med många forna lagkamrater. Men i själva matchen var det inget snack. Tvillingarna Westerholm tillsammans med Henrik sirbäck stod för hela nio mål i 91:ornas förskrossande 11-1 seger..

Det är snart dags att fira in det nya året, vilket även betyder att vi går in i det viktigaste skedet av säsongen. Det är nu allt slit ska ge resultat och det är nu det kommer att vara kamp om varje poäng för att nå vårt nästa delmål vilket är kvalserien. Denna delen av säsongen ser jag verkligen fram emot och jag vet att vi har kapacitet i vårt lag som gör att vi kan gå en mycket trevlig vår tillmötes.

Det är lite snack om nya killar in i laget och liknande, men jag har inte varit närvarande på träningarna senaste tiden vilket gör att jag inte har hundra koll på läget..

Efter en lång resdag och lite bastubad blir det strax bingen för att ladda om till morgondagens äventyr:)

Vi hörs!
// Danne


Kommentarer
Postat av: Peter Söderlund

Jasså ingen träning på så länge nu NÄR det börjar att dra ihop sig? Konstigt tänk

2011-12-30 @ 00:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0