Ingen kan göra allt, men alla jan göra något!

Hallå!

Just nu under denna veckan pågår något som jag tycker är riktigt bra och som är ett trevligt återkommande inslag så här innan jul. Jag pratar om Musikhjälpen som i år samlar in pengar för att flickor runt om i världen ska få gå i skolan och för att bekämpa fattigdom och allmänt elände. Se nu till att önska dig en låt och var med och bidra! Många bäckar små.. Du skickar helt enkelt ett sms till 72999 skriv 50,100 eller 200 och önska din favoritlåt!

Redan i måndags korades en ny "Veckans Miss" och det är ingen mindre än mannen från vidderna, Hultsfreds stolthet, 6:an som skjuter hårdare än sten: Christoffer "Hoffa" Carlsson som får plocka puckarna denna vecka.

I eftermiddag har jag bjudit hem festkommiten till korridoren för lite fika och möte. Det vankas julbord till helgen och saker ska planeras. Förutom att ha jäkligt roligt ska vi givetvis fira tre nya poäng som vi ska plocka hem nu på torsdag!

Efter att ha pluggat hemma under förmiddagen ska jag snart bege mig till studentbibblan och plugga lite där istället. Jag är ganska övertygad om att jag kommer att hitta Adler där då han håller på med sin C- uppsats. Låt mig säga såhär, för varje dag deadline har smugit sig allt närmre har Adlers närvaro i bibblan ökat drastiskt..

Vi hörs!
/ Danne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0