Gameday!

Hallå!

Av någon konstig anledning kom inte mitt inlägg med igår utan bara själva rubriken. Detta ber jag såklart om ursäkt för. Eftersom den texten är spårlöst försvunnen ska jag ändå försöka klämma med det idag istället:)

Ja idag är det för egen del en mycket viktig match som ska spelas ute i telenor arena. Det är en hemvändarmatch som ska spelas mellan mitt gamla lag team 89 och vi ställs mot lillebror Filles team 91. Några spelare som man får hålla lite extra koll på blir nog tvillingarna Westerholm som spelade med 91:orna när det begav sig i wämöhallen. Mycket prestige i denna match och det kommer vara flera brödrarkamper, men framförallt ska det bli kul att få träffa massa gamla lagkamrater!

Jesper "Sean" Hallberg har lovat att han någon gång nu under jul och nyårshelgen presentera en topplista och leverera sin version av lite allt möjligt som hänt under hösten. Vi ser alla fram emot detta!

HBOs dokumentärserie 24/7 road to the winterclassic är en helt fenominal serie. Där får vi följa flyers och rangers bakom kulliserna och denna kärleksförklaring till sporten jag och många andra lärt oss älska ger oss en riklig bild av hur det är att vara hockeyspelare i världens bästa liga.

Elias Ekman, 95 målvakten som numer spelar i Malmös juniorlag har jag fått en liten pratstund med och en intervju med Elias utlovas dyka upp här på bloggen inom kort.

Nu bär det av mot arenan för match men jag vill passa på att önska alla en riktigt god jul!

Ha det!
/ Danne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0