Gameday!

Hallå!

Idag är det åter dags för match och motståndet står glimma för. Nu sitter vi här i bussen och idag visas playa del sol på tv:n. riktigt go serie får jag allt säga:)

Igår spelades ju el clasico. Trots real Madrids mäktiga start med mål efter 25 sekunder så lyckas Barcelona vända på steken och att göra det på bortaplan i en så viktig match tycker jag visar på riktig vinnarkultur.

I fredags tror jag att jag talar för samtliga i laget när jag säger att Jesper "Sean" Hallberg saknades på fredagens träning. Men Hallberg har avslöjat sig själv på twitter och det var alltså till Ullared Jesper begav sig i fredags. Enligt rykten har "Sean" letat efter billiga klubbor i hela två dagar och ikväll får vi väl se ifall han lyckats..

Ha det!
// Danne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0