Vad Händer?

Tänkte börja med att tacka alla för den förra säsongen. Bättre sent än aldrig! En mycket minnesvärd säsong där vi tyvärr inte räckte ända fram.! Min frånvaro här på bloggen har varit under all kretik. Jag har nämligen vart lite klyven till en fortsätting med tanke på mitt dåliga knä. Men för 2 veckor sen bestämde jag mig för att ge det en chans så får vi se hur långt det räcker!

Sommarträningen är inne på sin tionde vecka nu och vi kör 4 pass/veckan. För min egen del blir det mycket rehab med gym och cykling. Jonte Skymbäck och Hallberg ingår även i den gruppen!

Som ni säkert vet har Flage tackat för sig. Med facit i hand har han gjort ett bra jobb. Men vi behöver en ny röst, då vissa i laget har haft han alldeles för länge.. Roger och Tjommen jobbar stenhårt på en ny tränare och hoppas kunna presentera en snart!
Vet också att dom jobbar på lite nya spelare men inget är klart än!

Lite nyheter från årsfesten den 21/5

J-20

Målkung: Mikael Friberg
Assistkung: Emil Ågren
Poängkung: Emil Ågren

A-laget

Målkung: Marcus Arvidsson
Assistkung: Victor Andersson
Poängkung: Victor Andersson
MVP: Marcus Arvidsson


Det var allt än sålänge , har ni några frågor eller funderingar så skriv det under kommentarer så besvarar vi dom så fort vi kan!

Trevlig sommar

#17




Kommentarer
Postat av: rhc

Vet inte om det är du Viktor, som varit inne och läst den gamla skriften om vårt lilla träningsläger nere hos er, men i vilket fall kan jag ju för vår räkning, återigen, tacka för en kanon-helg, med allt vad det innebar.

Tråkigt att ni inte lyckades gå upp, men med en så ung stomme, som jag fått för mig att ni hade, bådar det ju väldigt gott inför framtiden? Har ju både läst och hört att ni imponerat i div3 därborta, så det är ju bara att kämpa på kommande säsong, och vi tackar ju för att ni var nertränade när vi var där och att det var första matchen, så vi iaf kunde låtsas att vi hängde med skapligt:)



Mvh/Ramberget, via "bella".

2010-06-23 @ 15:25:50
URL: http://www.rambergethc.com
Postat av: V.Andersson

Jo det stämmer bra det! .. det var kul att läsa det faktiskt, Bra skrivet också. Skoj med goda rykten utifrån. Förhoppningsvis tar vi klivit upp iår, men för det krävs det lite förstäkningar, framförallt på backsidan. Vore kul om ni kom ner på "träningshelg" åter igen så jag får chans att möta er. hehe :)

2010-06-24 @ 13:16:13
Postat av: Zoder

Fortfarande ingen tränare på G? Hörde att den som va aktuell har skrivit på för V-vik igen, synd.

2010-06-29 @ 20:47:31
Postat av: Andersson

Stämmer tyvärr..

2010-06-29 @ 23:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0