Torsdag.

Idag vankades det träning för första gången sen i fredags förra veckan för mig pga förkylning och ont i halsen. Dem andra i laget som inte varit sjuka tränade i måndags med. Idag var det fokus på närkamps övningar och det är ju alltid bra även om det skördar sina offer. Det började med att jag landade snett efter en tackling och axeln fick sig en rejäl törn, bara ett par sekunder efter det åker Cap Höken in i stolpen som är längst bak i båset efter att ha försökt hoppa undan en tackling och smäller ansiktet rätt i den. En rejäl klocka är nog vad han kan förvänta sig imorgon!

Jag fick kliva av träningen och sätta mig på cykeln istället på order av sportchefen. Men vad jag har förstått så var det en bra träning med bra fart. Det är kul med alla junisar som kommer upp och tar för sig på träningarna med.


Kul att j18 fick vinna sin andra match för säsongen igår borta mot KRIF, 6-5 var slutresultatet om jag inte minns helt fel!

Ny träning imorgon med nya tag och imorgon är det även dags för veckans höjdpunkt - Veckans miss !

Tror att det kommer vara ett reportage om Lövet imorgon i Barometern så missa inte de för bövelen!

Annars så ska jag snart lägga upp lite spelarprofiler här på bloggen inom kort.

/ #5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0