Dagen efter

Dagen efter match är man oftast lite småsliten och så är det defintivit idag. Jag har åkt på en riktig dunderförkylning och det är flera med mig. Blir nog tufft att få ihop tre femmor till j20 matchen imorgon, det allra bästa vore att flytta fram den tills alla sjukdomar och skador lagt sig lite.

Ikväll har vi både fys och is, jag kommer tyvärr inte medverka och det är nog många med mig. Förhoppningsvis är alla pigga och krya till på onsdag då vi möter Gislaved på bortaplan.

Denna vecka är tillhör en av dem tuffare - vi hade match igår, förmodligen j20 match imorgon, match på onsdag, träning torsdag, fredag och sedan match lördag och söndag! Men matcher är det roligaste som finns så det finns inte att klaga!

På återhörande !
/#5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0