Playoff dags!

Då var det dags för det vi alla väntat på ett tag nu - PLAYOFF! Vi är i detta nu påväg ner till Lund och det är ett taggat manskap vi kommer med. Det ska bli riktigt kul att spela idag.
Jag har absolut ingen aning om hur Lund spelar men jag kan tänka mig att det är som alla andra skånelag, åker mycket skridskor, smäller på och spelar lite småfult. Idag kommer vi efter ett par halvdassiga matcher , med lite halvtaskig inställning ner till Lund och är vråltaggade!

Lund verkar enligt deras blogg tro att vi glider ner som kungar på räkmackor. Det kan jag lova att vi inte kommer att göra idag.

Hoppas att vi får lite stöd från Kalmar på läktaren idag.

Återkommer en vända efter vi stannat och ätit.

/ #5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0