Sovdags

Varit nere och kollat Kalmars 95:or som har cup hela helgen. Mötte Nybro i kvarten ikväll och efter 1-1 ordinarie matchtid så blev det suddenstraffar. Det avgjordes inte förrän femte omgången då Nybro kunde avgöra efter Kalmar missat. Synd då jag tycker Kalmar hade det mesta av spelet och Nybro verkade tro att det var VM i icing ett tag.

Det blev NHL till slut. Andersson bjöd in till sin lya där jag, calle, Andersson, danne och Hallberg lirade. Blandade resultat då Andersson åkte på tre förluster mot calle. Calle fick genast lite "skalle" och utmanade mig. Jag vann KLART med 7-2 matchen och calle kunde få på sig kepsen igen. Sen spelade Andersson upp sig och slog mig med 7-4. Starkt. Calle ville ha revansch och klassade ut mig med hela 10-2. Därmed fick han ta av sig kepsen då hans "skalle" blev alltför stor. Avslutade det hela med att Hallberg slog Danne med 4-1.

Tortellini innan läggdags och gameday imorgon. Underbart.

// #19

Kommentarer
Postat av: #8

Som ni alla förstår så är de JAG C Hallström som är kungen av NHL 10 !!!

2009-09-20 @ 00:40:00
Postat av: Sanna ,

NHL 10 e kul :)

2009-09-20 @ 01:42:08
URL: http://sannabrink.blogg.se/
Postat av: #17

haha okej än så länge kringlan ;)

2009-09-20 @ 10:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0