Jobb

Stressade precis till jobbet. Fick reda på att man har sovmorogn till elva. De var snälla och gav mig en bil så jag kunde åka hem igen. Så nu ska jag äta min andra frukost fast i lugn och ro.

Har kommit över matchen lite från igår. Men fortfarande snurrar tankarna och jag vill träna, finslipa. träna lite till och finslipa massor! Kan inte vänta tills imorogn.

Sitter och lyssnar på Christian kjellvander. Lyssna på honom om ni inte redan gjort det. Det gör min morgon.

Veckans låt: Christian Kjellvander - Poppies and peonies
http://www.youtube.com/watch?v=GjXVJYPt8vQ

Nu ska jag vila mig till jobb.

// #19


Kommentarer
Postat av: andersson

Rikitgt gutt med blogg lövet.. behövdes kanske en utifrån som tar tag i det :) Men en sak bör du veta, kalmar hc hette föreningen för 10 år sen :) haha Du bör dock inte ändra namn på bloggen för det e klockrent ändå så tar inte illa upp kuken.. /#17

2009-09-19 @ 11:00:41
Postat av: Bågfeldt

ville bara säga att jag tycker det var en bra blogg och kommer läsa den här ofta. hockey 4-life

2009-09-19 @ 12:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0