GYM

Hej Peter! Jag ska kolla upp det på träningen ikväll och hör av mig snarast till dig efter;)

Det var tänkt att vi skulle ha fys innan isen igår men istället fick vi ett välbehövligt spelarråd. Vi pratade om det mesta och framförallt om matchen i söndags. Vi är nu mer motiverade och vi vet vad som gick snett i söndags och vi vet vad vi ska ändra på. Mer än så kan jag inte säga men som vanligt var det ett bra snack och alla som ville säga något fick det sagt.

Träning ikväll men först är det min och John Borgs nya satsning som ska genomföras. Borg ska väl egentligen finslipa sina muskler han redan har och jag ska försöka få lite muskler som man tappat från linköpingstiden. Så nu kommer Borg och hämtar mig och det bär av till gymmet innan isträningen ikväll.

Jonte kommer vara borta minst en månad från all fysisk aktivitet efter smällen mot huvudet i söndags. Vi lider alla med Jonte och hoppas han återhämtar sig snabbare.

Togge tränade igår och för att nästan vara första ispasset på säsongen ser an riktigt stabil ut efter operationen. 

// #19 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå!

Vore roligt om fortsättning följer på spelarpresentationen!! Önskar som säkert många andra lite "mer bloggning"...

2009-10-21 @ 16:32:56
Postat av: Andreas

Skulle gärna också vilja ha någon fribiljett:) Hör av dig;) Om hur många du kan fixa.

2009-10-21 @ 23:11:43
Postat av: Andreas

Ha du någon e-post man kontakta dej på? om du fått tag på någon fri biljett.

2009-10-21 @ 23:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0