Gameday!

Dags för hemmapremiär mot Lenhovda. Vi har spelat två träningsmatcher och både slutade i vinst till oss. Senaste matchen blev det 8-0. Men nu är det inte träningsmatcher utan nu är det seriespel då inte träningsmatcherna betyder ett skit rent ut sagt.

Åkte till Nybro för att se de slå Mörrum med 5-0 igår för att få lite inspiration till matchen ikväll. Fungerar alltid. Man får alltid någon bra idé som man kan använda själv.

Kvällens femmor får ni se på hemsidan.

De se inte är med på matchen idag är: Storm (sjuk), Togge (skadad), manne (skadad), Rikard (behöver matchträing).

En redig matchrapport kommer ni få efter matchen men nu ska jag laga mat.

Ladda på så hoppas jag vi ses i iffehallen klockan 19.00.

Har tre fribiljetter om det är någon som vill ha. Kommentera detta inlägg och skriv hur jag kan nå er.

Vi ses i Iffehallen!!

// #19

Kommentarer
Postat av: Zoder

Alltid sugen på fribiljett.



Du kan ju sriva upp mig i entrèn o nämna mitt namn. Peter Söderlund.



Vem är Stefan Reinholdsson?

2009-10-15 @ 15:49:34
URL: http://hem.bredband.net/mife/
Postat av: Motala

Nu får du börja skriva Lövet! Annars kommer vi börja berätta om ditt tidigare liv här i stan!!!! ;-) Inget du vill ha med dig....

2009-10-16 @ 13:19:09
Postat av: Krille

Här va det dött!

2009-10-17 @ 15:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0