Gameday

Ursäktar så hemskt mycket för uppehållet men har faktiskt haft en del att styra med. Bland annat har jag varit på utbildning med jobbet en heldag. Men nu ska jag börja skriva igen.

Idag åker vi till ett Skillingaryd som i förra matchen besegrades med 10-2 mot Rydaholm. Ska väl inte dra för stora växlar på det då de säkert är väldigt revanschsugna.

Jag skippade fredagsträningen och åkte hem till Motala på kvällen då jag hade utbildning i Stockholm hela lördagen. Så jag vet inte hur femmorna kommer se ut men jag kan gissa att det ser ganska likt ut som i torsdagens match mot Lenhovda. Alltså tre backpar och fyra rullande kedjor.

Det är ett härligt go i laget just nu och vi känner att pressen släppt lite tack vare en väldigt bra seriestart. Vi kommer åka med stort självförtroende men förhoppningsvis med en riktigt bra inställning, har vi inte inställningen så kan vilket lag som helst slå oss. Det verkar som vi förstått det och jag hoppas vi fortsätter så.

Ikväll lovar jag att det ska komma ett riktigt bra matchreferat så snart vi kommit hem!

// #19


Kommentarer
Postat av: Hmm

Inget kul att skriva vid förlust??

2009-10-19 @ 08:04:23
Postat av: Blogg sugen

Kom igen nu Lövet, skriv lite....

2009-10-30 @ 07:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0