Underbar dag

Riktigt bra dag än så länge! Börjar med att träna med hockeygymnasiet kl 07.45 till 08.45. Sen blev det extraträning med lite skott och finter. Sen åkte jag till ICA och köpte tillbehör till min första köttfärssås. Den blev sådär måste jag erkänna. Nu ska jag spela lite xbox innan Borg ringer då vi ska dra till gymmet. Sen blir det käka och sedan träning med laget. Helt okej dag!

Träning igår med ett ganska hårt fyspass. Skönt och köra ur kroppen! På isen tränade vi mycket 5mot2 och backskott, 2mot2 och 3mot3. Riktigt rolig träning med mycket kamp!

Vi i vita vann igår vilket innebar 25 armböj för det röda förlorande laget.

// #19


Kommentarer
Postat av: En av dom som bestämmer

Märklig att du inte har skrivit om torsdagens träning med tävlingsinslag.

2009-11-06 @ 16:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0