Gästbloggare

Hallå!

Tänkte sktiva några rader... Först och främst, Jag heter Daniel Johansson och är ny för säsongen och kommer ifrån Karlskrona HK. För egen del så har denna säsongen än så länge tyvärr präglats av en del skador då jag åkt på två hjärnskakningar, men hoppas vara tillbaka på isen snart. Nu när man bott här i Kalmar så kan jag säga att jag trivs väldigt bra här i Kalmar och det känns toppen att man har hamnat i ett gott gäng! 

Till morgondagens match så har Lövet utlovat en tävling där man kan vinna fribiljetter. Frågan är följande: Vem i laget gör flest i brutalbänk? (en form av sittups)
1 Mikael Friberg
X Jonathan Skymbäck
2 Josef Båtelsson
Mejla in rätt svar till: [email protected] så Presenterar Lövet en vinnare under morgondagen

Nu så ser vi fram emot en spännande match i IFFE-hallen 17.00 imorgon! 
Vi syns i hallen! / #24   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0